Przepisy RozporzÄ…dzenia Ogólnego o Danych Osobowych
ObowiÄ…zek informacyjny dla klientów
​
Od 25 maja 2018 r. w Unii Europejskiej stosujemy przepisy RozporzÄ…dzenia Ogólnego o Danych Osobowych (RODO), czyli RozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Stosowanie przepisów RODO jest okazjÄ…, aby poinformować PaÅ„stwa o tym, jak chronimy i przetwarzamy PaÅ„stwa dane osobowe i jakie w zwiÄ…zku z tym przysÅ‚ugujÄ… uprawnienia. Zmiany wprowadzone w ramach RODO nie wymagajÄ… od PaÅ„stwa żadnego kontaktu z optimo modo GbR. Prosimy natomiast o zapoznanie siÄ™ z poniższÄ… informacjÄ….
​
Jak przetwarzamy Państwa dane osobowe?
Administratorem Twoich danych jest optimo modo GbR Agentur für Senioren Krala & Krala z siedzibÄ… w Peine, Werderstr. 31. Odpowiadamy za wykorzystanie danych w sposób bezpieczny, zgodny z umowÄ… oraz obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami.
W sprawach zwiÄ…zanych z przetwarzaniem i ochronÄ… danych osobowych wyznaczony zostaÅ‚ punkt kontaktowy w postaci adresu e-mail: datenschutzbeauftragter@optimomodo.de. Kontakt we wskazanych sprawach możliwy jest także w postaci tradycyjnej korespondencji na adres administratora z dopiskiem: „Ochrona Danych Osobowych” oraz osobiÅ›cie pod adresem firmy.
​
Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
-
zawarcia i wykonania umowy poÅ›rednictwa, w tym do zapewnienia poprawnej jakoÅ›ci wykonania usÅ‚ug – przetwarzanie jest niezbÄ™dne do wykonania zobowiÄ…zaÅ„ wynikajÄ…cych z umowy, aż do max. 36 miesiÄ™cy od czasu jej zakoÅ„czenia
-
marketingu bezpoÅ›redniego – do czasu zakoÅ„czenia umowy lub zÅ‚ożenia sprzeciwu,
-
finansowo-ksiÄ™gowych – przetwarzanie jest niezbÄ™dne do wykonania przepisów prawa podatkowego,
-
wykrywania nadużyć i zapobiegania im — przez czas trwania umowy (podstawa prawna: wykonanie umowy), a nastÄ™pnie przez okres, po którym przedawniÄ… siÄ™ roszczenia wynikajÄ…ce z łączÄ…cej nas umowy, a w przypadku dochodzenia przez nas roszczeÅ„ lub zawiadamiania wÅ‚aÅ›ciwych organów — przez czas trwania takich postÄ™powaÅ„ (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes),
-
prowadzenia procesów reklamacyjnych
-
w celach archiwizacyjnych
-
tworzenia zestawieÅ„, analiz, statystyk na nasze potrzeby wewnÄ™trzne, obejmuje to w szczególnoÅ›ci raportowanie, badania marketingowe, planowanie rozwoju usÅ‚ug, prace rozwojowe w systemach informatycznych, tworzenie modeli statystycznych (np. dotyczÄ…cych ochrony przychodów) — przez czas trwania umowy, a nastÄ™pnie w celach archiwizacyjnych.
-
wsparcia obsÅ‚ugi, w tym poprzez informowanie o awariach, dostosowanie obsÅ‚ugi w oparciu o m.in. dane o ofercie, z której PaÅ„stwo korzystajÄ…, przez czas trwania łączÄ…cej nas umowy (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes)
​
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu (np. jeśli dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody lub w celach marketingowych czy udostępniania Twoich danych); posiadasz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. W celu cofnięcia zgody możesz skontaktować się z punktem obsługi klienta w naszej siedzibie bądź biurze w 31224 Peine, Werderstr. 31 lub wysyłając wiadomość e-mail pod adres: datenschutzbeauftragter@optimomodo.de.
Podanie przez Ciebie danych osobowych jest w peÅ‚ni dobrowolne. Jednak niepodanie danych osobowych bÄ™dzie skutkowaÅ‚o niemożliwoÅ›ciÄ… peÅ‚nego wykonania zobowiÄ…zaÅ„, przyjÄ™tych przez optimo modo GbR w ramach zawieranych z TobÄ… umów.
​
Dla paÅ„stwa wygody kontakt z Biurem możliwy jest poprzez telefon, pocztÄ… e-mail oraz osobiÅ›cie. Dodatkowo możemy poprosić o opcjonalne dane kontaktowe, które nie majÄ… wpÅ‚ywu na zawarcie umowy (jeÅ›li ich nie otrzymamy, nie bÄ™dziemy mogli np. dzwonić pod numer kontaktowy).